Not Modify --> Sentuhan Doktor Gigi Iceland Membawa Iceland Kejayaan Dan Mampukah Terus Melakarkan Kejayaan ? - Daily Sukan

perkembangan sukan di Malaysia

Dikuasakan oleh Blogger.

Sentuhan Doktor Gigi Iceland Membawa Iceland Kejayaan Dan Mampukah Terus Melakarkan Kejayaan ?


Kemenangan terhadap kelab popular Eropah England menaikkan nama Iceland. Sebuah negara yang kecil tetapi mempunyai pemain yang bersemangat juang tinggi.

Nama Heimir Hallgrimsson terus menjadi bualan mulut serata dunia. Seorang doktor gigi yang membantu Iceland sehingga ke mampu ke Suku Akhir.

Sewaktu kemenangan ke atas England.


"Gol penyamaan itu merupakan kunci utama kemenangan kami. Iceland telah dibolosi awal tetapi bangkit dan England gagal menyerap impak serangan kami," kata Hallgrimsson.

"Kami sentiasa mempercayai satu sama lain, sebab itu kami bersaing dalam Euro kali ini dan kini kami berpeluang untuk ke pusingan seterusnya.

"Saya dapat lihat permainan kami semakin meningkat dari segi serangan serta bertahan. Kami tidak memberikan banyak peluang kepada pasukan lawan. Kami masih belum mempamerkan aksi sebenar," katanya.

Hallgrimsson, yang memiliki kerjaya sebagai doktor gigi, tidak menjangkakan kemenangan ke atas gergasi bola sepak Eropah seperti England tetapi memuji penyokong yang hadir memberi sokongan kepada pemain.

"Saya mengucapkan terima kasih kepada penyokong Iceland yang berada di stadium. Kehadiran mereka telah meningkatkan semangat pemain-pemain," kata Hallgrimsson.


Kami harap Iceland dapat teruskan perjuangan dan terus mencipta kejayaan. 

0 Komentar untuk "Sentuhan Doktor Gigi Iceland Membawa Iceland Kejayaan Dan Mampukah Terus Melakarkan Kejayaan ?"

Back To Top